Amaki is going back! - Reisverslag uit Sint Jansteen, Nederland van Ashley - WaarBenJij.nu Amaki is going back! - Reisverslag uit Sint Jansteen, Nederland van Ashley - WaarBenJij.nu

Amaki is going back!

Door: Ashley

Blijf op de hoogte en volg Ashley

06 December 2011 | Nederland, Sint Jansteen

Daar ga ik weer lieve familie, vrienden en anonieme lezers!

Zondag 11 december om 10:40 stap ik weer het vliegtuig in richting Ghana en Rasta.

Mijn laatste paar dagen in Nederland zullen in het teken staan van 'doei' zeggen (want 'afscheid' is gewoon een stom woord) en food. Ja, the Ministry of Food zegt doei tegen de Hollandsche Lekkernijen...dit keer voor waarschijnlijk een jaar lang! Mijn dagen vul ik met erwtensoep, frikadellen, chocolade, kerststol, kaas en drop...ik eet lekker mijn buikje rond en kinnetje dik want op de planning staat helaas weer liters spuitpoep op verschrikkelijke poepdozen.

Willen jullie op de hoogte blijven van mijn avonturen in Ghana, volg deze site dan. Zo niet, tot volgend jaar :)

Een hele dikke knussel van Ashley...straks weer Amaki.

ps: Mensen die interesse heben in de ontwikkeling/bouw van de school van Winfred kunnen mij mailen. Ik maak een nieuwsbrief die ik iedere 3 weken per mail verstuur naar geïnteresseerden.


Voor noodhulp/voedselpaketten:

Maranatha Beach Camp
Ashley Mac Taggart
P.O. Box AF 120
Ada Foah Ghana
00233(0)54 91 81 718

  • 06 December 2011 - 12:46

    Cyriana:

    Hey, bedankt om weer een blogje in elkaar te steken, we kijken uit naar je entertaining verslagen! ik doe ook niet mee aan het afscheid, daar hou ik niet zo van, trouwens in het computertijdperk hoeft dat niet eens toch!
    Vele groetjes en geniet van de positieve spanningen maar vooral wens je toch ook nog wat innerlijke rust toe!
    Cyriana

  • 06 December 2011 - 13:15

    Milou:

    Hoi lieve Ashley ,
    Gossie mijne, straks is 't inderdaad zover dat je voor 1 jaar lang naar Ghana gaat! Wauw echt weer top dat je 't doet hoor :) Wat zal je weer mooie ervaringen meemaken, leuke dingen / miss ook wel is wat mindere dingen, maar wat je vooral moet doen is lekker genieten van al 't mooie daar & natuurlijk niet te vergeten, die vriend van jou ;) We zullen je allemaal heel veel missen en veel aan je denken! Maar wij wensen jou natuurlijk 't allerbeste wat je kunt wensen! Ik vond 't trouwens echt weer leuk dat k je ff zag bij de Wilg, toch even bij gekletst! Geniet er van meisje en wij spreken elkaar weer, heel veel liefs en een knuffel alvast van Milou'tje xxx

  • 06 December 2011 - 13:50

    Maria En Rien :

    We zagen je gisteren al en genoten van je. We wensen jou, cowboy Winfred en al de anderen op Maranatha, in Ada Foah veel liefs toe.
    Liever dan Noodhulp en voedselpakketten sturen wensen we je toe, dat alle lichamelijke ellende van de vorige reis je bespaard zullen blijven.
    Ga zonder stress - nu je jouw eigen koers kan volgen - Queen of Marantha EN Keta: follow your heart - Love finally conquers all and everything!

  • 06 December 2011 - 16:42

    Kai:

    Wat denk je: klik ik na het typen op "reactie plaatsen", krijg ik een melding: "Vul je naam in". Berichtje weg. Maar ik begin met alle plezier voor jou terug opnieuw haha! Ik vond het hartstikke leuk dat ik je gisteren op de repetitie zag voordat je weer naar Ghana vertrekt. En dank voor het bijhouden van een blog. Ik ben benieuwd wat je allemaal mee gaat maken in Ghana, want dat staat vast; je zult weer heel wat meemaken! Heel veel succes en plezier! En we Twitteren, Hyven, Facebooken, bloggen, faxen (waarschijnlijk niet), maakt niet uit, we houden contact! Kusjes en knuffelsss. En speciaal voor de blog nog even mijn naam, dan weet ik zeker dat ie er op staat en dat het bericht verzonden wordt: KAI.

  • 06 December 2011 - 18:02

    Graeme:

    Hallo Amaki! Geniet nog even van Nederland! Ik zal eerlijk zijn; ik zal je wel missen hoor! Maar 16 februari dansen we gewoon weer op babyjet! Op het paradijs wat Maranatha/Keta heet

    Xxx amatey

  • 06 December 2011 - 21:16

    Eef:

    Hoi Amaki,

    Tot morgen?

    Knussels
    Eef

  • 06 December 2011 - 21:51

    Chantal Schollen:

    Hi Ashley! daar ga je weer, de wind in je rug en je hartje op hol. Ik wens je alle goeds. veel liefde en plezier en ik ga je volgen hoor! groetjes uit spui.

  • 07 December 2011 - 12:21

    Dianne:

    Hee Amaki!
    Ik ben blij dat we je gisteren nog even gezien hebben, was gezellig en natuurlijk ook lekker gesmikkeld! Een hele goede reis zondag en veel plezier de eerste dagen met Winfred in Accra en natuurlijk ook daarna! Geniet er maar van en laat me even weten hoe het samenwonen gaat, misschien kan je me nog wat tips geven ;)
    xxx dian

  • 07 December 2011 - 13:50

    Angelo & Tamara :

    Heel veel plezier daaro, schrijf maar lekker veel kunnen we je allemaal volgen
    doei doei

  • 07 December 2011 - 15:30

    Elly:

    He Ashley,

    Geniet nog maar lekker van al die typische nederlandse lekkernijen.
    Het is er de perfecte maand voor.
    Zoals beloofd stuur ik je over een tijdje een noodpakket.
    Een hele goede reis, ik ga je zeker volgen via de site.
    O ja, Ashley, het is bijna zover: NEE JE HOEFT NIET NAAR HUIS VANACHT!!!!!!!!!
    Enjoy, knuffel.

    Elly

  • 07 December 2011 - 16:37

    Renée:

    Hoi Ashley,
    Nu heb ik wel bericht ontvangen over je nieuwe blog. Leuk om je afgelopen maandag nog even te zien op de repetitie. Was je kwijt op t moment dat ik naar huis ging dus heb ik geen doei kunnen zeggen. Bij deze wens ik je alsnog een hele voorspoedige reis naar en verblijf in Ghana. Ik verheug me al op t lezen van je schrijfseltjes over je belevenissen daar.
    Groetjes Renée.

  • 08 December 2011 - 19:31

    Je Vadertje:

    Nou Amaki,daar gaan we weer voor de 3e keer,richting vliegveld en jij naar Afrika.1 jaar geen gezeur als die ouwe wegens incontinentie(problemen)weer eens wat naast de pot heeft gedruppeld,theelichtjes,op stap met Amatey de oogappel(Graeme).Geen "er branne ier duuzend lichten",geen Oebe,Oebe,Oebe,Rimsky Korzakov,Altheizmer Light of het syndroom van Asperger.
    (kan alleen maar erger worden na 1 jaar,maar dat terzijde)Geen prins op het witte paard,maar die zwarte Duvel me zun boot( voor de lezers;laatste is een humoristische omschrijving van Winfred,dus hoeft niet als discriminerend ervaren te worden)Je weet als die ouwe zijn flesjes Juup en Leffe buiten zet als ie gaat slapen altijd naar je raam zal kijken,net zoals in de periode Kaapstad en Ada Foah.Wordt gelukkig,blijf gezond en blijf je idealen nastreven.
    Kortom; follow your heart (uit Braveheart)

  • 10 December 2011 - 19:42

    Terry:

    Hee Ashley,

    Het moest dan maar zo zijn,dat we geen afscheid hebben kunnen nemen.
    Het is nu zaterdagavond, dus er zal wel een "gezonde "spanning" heersen in huize MacTaggart.
    Het is ook geen afscheid, maar gewoon tot volgend jaar.
    Ik wens..... dat je je daar alles vind wat je zoekt om gelukkig te zijn.
    Dat we je kunnen volgen is fijn, en daar kijk ik naar uit.
    Groetjes aan Winfred (één van de vele) en een dikke knussel voor allebei.
    We zullen " ons mensen" van je leven daar op de hoogte houden.

    Kus Terry

  • 12 December 2011 - 10:36

    Dominique:

    Hé Asley, hoorde van het vrij emotionele afscheid. Maar je bent nu weer , bijna, op je plekkie. Je lover, je eigen stenen huisje. Komt helemaal goed. Geneit van elkaar en het land, de geuren en de warmte..... De rest komt weer vanzelf.
    zoals je vadertje, alis die ouwe ;) zegt: follow your heart!!!

    xx t Do

  • 14 December 2011 - 08:42

    Sophie:

    Liefke! Wat ben ik blij dat we nog met zn viertjes gedate hebben! Was weer als vanouds. Ben blij dat je een spetterend afscheid hebt gehad en wens je het allerbeste toe daar! Geniet ervan en ik hoop dat het helemaal geweldig wordt voor je, dat verdien je!
    Dikke X uit Tilly van Krullie!

  • 19 December 2011 - 14:58

    Danni Heylen:

    Dag Ashley, ik heb via je mama vernomen dat een groot deel van je leven en liefde ver weg ligt.
    ik ben niet verwonderd want ik denk dat het avontuur en je positief willen inzetten voor mensen er al lang inzat bij jou, toch zeker als ik je heb leren kennen.
    Zo kan ik volgen waar je mee bezig bent en hoe het ginder met de mensen is.Spijtig dat ik je gemist heb in St Jansteen. Volgende keer misschien.
    ik wens je een warme kerst en een boeiende en liefdevol 2012!
    groetjes
    Danni heylen

  • 22 December 2011 - 19:55

    John En Lydie:

    Hoi Ashley
    Hoe gaat het in Ghana nu je weer bij je vriend bent, wij hopen dat je
    een plezierige tijd tegemoet gaat en wensen jullie een gelukkig 2012.
    Wij zullen via internet jou en winfred volgen.
    Ome John en Tante lydie

  • 27 December 2011 - 20:54

    Marieke :

    Hey Ashley!

    Hoe is het met jouw en Winfred? Ben je goed aangekomen in Ghana! We hopen dat alles goed met jullie gaat!
    We hopen snel iets van je te horen.

    liefs david en marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sint Jansteen

Winfred & Ghana

Recente Reisverslagen:

10 Februari 2012

The Earring can do it.......

30 December 2011

Borderless in love

06 December 2011

Amaki is going back!
Ashley

Actief sinds 05 Dec. 2011
Verslag gelezen: 623
Totaal aantal bezoekers 16120

Voorgaande reizen:

11 December 2011 - 30 November -0001

Winfred & Ghana

Landen bezocht: